Skyways flyger vidare

Med anledning av många frågor från oroliga passagerare meddelar Skyways att företaget inte drabbas av den eventuella strejk, som HTF har utlyst till att inledas på torsdag. Skyways kommer därför att fortsätta att flyga enligt tidtabell på samtliga 22 linjer. FÖR MER INFORMATION Kontakta Skyways marknads- och försäljningschef Peter Browall, tfn 0733-00 00 40. OM SKYWAYS Skyways sysselsätter för närvarande 24 flygplan och trafikerar 25 linjer. 350 anställda ser till att resenärer och bagage kommer fram i tid. 2005 flög 900 000 resenärer med Skyways som omsatte 1,3 miljarder kronor. För mer information se www.skyways.se/skyways/om_skyways/ samt www.skyways.se/skyways/press/bildbank/.

FÖR MER INFORMATION

OM SKYWAYS

Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se