Skyways i nytt samarbete med Storumans Flygplats

Med start idag den 16 september är det möjligt att boka biljetter på skyways.se för sträckan Storuman – Kramfors – Arlanda.

"Vi är glada över att Skyways som varumärke åter finns representerat i Storuman”, säger Peter Browall, VD för Skyways AB.

”Skyways är med sin gedigna och välutvecklade bokningsplattform hjärtligt välkomna tillbaka till Storuman. Den servicenivån, att med enkelhet checka in passagerare och bagage hela vägen till slutdestinationen, har varit efterfrågad i vårt upptagningsområde. Detta är verkligen välkommet av våra passagerare”, säger Mikael Fredriksson, Flygplatschef i Storuman.

För tidtabellsinformation och bokning, se www.skyways.se

För mer information Kontakta Peter Browall, VD för Skyways AB på telefon 0733-00 00 40 eller via email peter.browall@skyways.se

Mikael Fredriksson, Flygplatschef i Storuman på telefon 070-664 36 04 eller via email mikael@storumansflygplats.se

Om Skyways Skyways trafikerar 16 inrikes- och två utrikesdestinationer. Under 2008 flög ca 690 000 passagerare med Skyways, vilket gav en omsättning på 1,1 miljarder SEK. För mer information var vänlig besök www.skyways.se