Skyways och Lufthansa ingår Interlineavtal

Under våren 2008 har Skyways ingått flera nya Interlineavtal vilket förenklar för affärsresenärerna när de reser med Skyways och sedan skall vidare ut i världen med ett annat bolag.

”Vi är glada och stolta över att kunna presentera Lufthansa som ny Interlinepartner och därmed ytterliggare förenkla och förbättra vår produkt till de resenärer som har ett behov av att resa vidare ut i världen” säger Peter Browall Marknads- och försäljningschef på Skyways.

För mer information Kontakta Skyways marknads- och försäljningschef Peter Browall på telefon 0733-00 00 40 eller via email peter.browall@skyways.se.

Om Skyways Skyways trafikerar 19 inrikes- och fem utrikesdestinationer. Under 2007 flög fler än 800 000 passagerare med Skyways, vilket gav en omsättning på 1,2 miljarder SEK. Företagets 350 anställda ser till att resande och bagage kommer fram säkert och i tid. För mer information var vänlig besök www.skyways.se