Skyways sätter in jet på Halmstad

Skyways satsar på Halmstad och utökar med ytterligare en morgonavgång på sträckan Halmstad-Arlanda.

” Vi upplever ett starkt stöd från näringslivet och från regionen, dessutom kan vi se att antalet företagsavtal och företagsprodukter fortsätter att öka. Den extra avgången som vi nu sätter in är anpassad för affärsresenärerna som söker en snabb och bekväm resa från Halmstad till Stockholm - Arlanda. Dessutom känns det extra roligt att vi nu sätter in en jet på den nyinsatta avgången”, säger Peter Browall SVP Business & Commercial Development på Skyways.

För mer information, kontakta: Lars-Åke Bertilsson, VD för Skyways Telefon: +46 (0) 733-85 86 70 Email: lars-ake.bertilsson@skyways.se

Peter Browall, SVP Business & Commercial Development, Skyways Telefon: +46(0)733-00 00 40 Email: peter.browall@skyways.se

Om Skyways Skyways trafikerar 12 inrikes- och 1 utrikesdestination. Under 2009 flög ca 475 000 passagerare med Skyways, vilket gav en omsättning på 600 miljoner SEK. För mer information var vänlig besök www.skyways.se

Taggar: