• Skyways/

Skyways skänker intäkten från ”Flygkalaset” till Barn – och Ungdomsmedicinska Kliniken på Länssjukhuset Ryhov.

Under helgens Flygkalas i Jönköping erbjöd Skyways Jönköpingsborna rundflyg med en av sina Fokker 50. Tre avgångar var fyllda till bredden med både vuxna och barn som ville se Jönköping från ovan.

För att få följa med på rundturen tog Skyways en liten avgift som nu skänks till Barn- och Ungdomsmedicinska kliniken på länssjukhuset Ryhov i Jönköping.

”Vi är glada att kunde ge ett bidrag till Barn & Ungdomsmedicinska kliniken och vi hoppas verkligen att det kommer väl till nytta”, säger Lars-Åke Bertilsson VD för Skyways.

Lars-Åke Bertilsson VD Skyways, 0733-85 86 70

Om Skyways
Skyways är sedan 1993 ett svenskt regionalflygbolag som gör affärsresandet enkelt, tillgängligt och effektivt. På Skyways.se kan du boka flygbiljetter till Borlänge, Göteborg, Hagfors, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Kristianstad, Luleå, Mora, Oskarshamn, Pajala, Stockholm, Sundsvall, Sveg, Torsby, Visby, Växjö, Örnsköldsvik, Bergen, Berlin, Genève, Kiev, Köpenhamn, Riga, Röros, Stavanger och Vilnius. Inom kort kommer du även kunna boka Birmingham, Helsingfors, Manchester, Lyon, Prag, Tallinn, Umeå, Zürich och Åre/Östersund. För mer information var vänlig besök www.skyways.se.

Taggar: