Skyways utökar på linjen Halmstad – Stockholm Arlanda

Från och med den 22 april 2012 utökar Skyways med ytterligare en rundtur på söndagar på sträckan Halmstad – Stockholm Arlanda.

"Det finns en efterfrågan på fler avgångar under söndagarna och det gläder oss nu att vi kan tillmötesgå våra passagerare med att sätta in ytterligare en rundtur på sträckan Halmstad – Stockholm Arlanda", säger Peter Browall, CCO Skyways Express AB.

Extra rundtur på söndagar från och med 22 april:
Från Halmstad - Stockholm Arlanda kl. 19.00
Från Stockholm Arlanda  - Halmstad kl. 20.35

Sänkta priser på E-bunt och E-klipp.
Fram till den 16 maj sänker Skyways priserna på E-bunt och E-klipp på sträckorna Halmstad – Arlanda och Halmstad - Bromma. Två omtycka företagsprodukter för företag som har ett frekvent resande. Läs mer om detta på Skyways hemsida.

För mer information kontakta:
Peter Browall, CCO, Skyways Express AB
Telefon: 46(0)733-00 00 40
Email: peter.browall@skyways.se

Skyways är sedan 1993 ett svenskt regionalflygbolag som gör affärsresandet enkelt, tillgängligt och effektivt. På www.skyways.se kan du boka inrikesbiljetter till Göteborg, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Kristianstad, Luleå,  Oskarshamn, Stockholm, Sundsvall, Visby, Umeå, Växjö, Åre/Östersund  samt Örnsköldsvik och utrikesbiljetter till Bergen, Birmingham, Kiev, Köpenhamn, Lyon, Manchester, Prag, Röros, Stavanger och Zürich.
För mer information var vänlig besök www.skyways.se.