• Skyways/

Skyways väljer AVGÅNG Halmstad AB som ny leverantör av handlingtjänster på Halmstad City Airport

"Det nya samarbetet mellan AVGÅNG Halmstad och Skyways är ett kostnadseffektivt sätt för oss att kontinuerligt arbeta med att utveckla servicen till våra passagerare. Vi är mycket nöjda och glada över att ha AVGÅNG Halmstad som partner för denna viktiga servicetjänst", säger Peter Browall, VD för Skyways AB.

”Det känns väldigt spännande och roligt att vi har fått förtroendet att leverera bra service till resenärerna på Halmstad City Airport. Vi är mycket stolta över detta och ser fram emot att vara med och utveckla ett nytt servicekoncept tillsammans med Skyways”, säger Monica Persson, VD för AVGÅNG Halmstad AB.

För mer information, kontakta: Peter Browall, VD för Skyways AB Telefon: +46 733-00 00 40 Email: peter.browall@skyways.se

Monica Persson, VD för AVGÅNG Halmstad AB Telefon: +46 70 370 77 14 Email: avganghalmstad@live.se

Om AVGÅNG Halmstad AB AVGÅNG Halmstad AB är ett företag som förutom handling på Halmstad City Airport är franchisetagare till Travellink Affärsresor - en reseportal utvecklad för affärsresenären.

Om Skyways Skyways trafikerar 14 inrikes- och två utrikesdestinationer. Under 2008 flög ca 690 000 passagerare med Skyways, vilket gav en omsättning på 1,1 miljarder SEK. För mer information var vänlig besök www.skyways.se