Granit & Marmor väljer Smartproduktion som strategisk partner för digital marknadsföring

Report this content

Granit & Marmor, ett ledande familjeföretag inom stenindustrin, har valt att samarbeta med Smartproduktion för att lyfta sin digitala närvaro och effektivisera sin marknadsföring. Företagets marknadsansvariga, Lisa Månsson, beskriver valet av Smartproduktion som en självklarhet tack vare byråns kundcentrerade approach och förmåga att erbjuda anpassade lösningar utan krångel.

"Smartproduktion känns som en naturlig del av vårt team. Deras transparenta prisstruktur och att vi har en enda kontaktperson gör att allt flyter smidigt. Det är tydligt vad vi får för vår investering, och vi slipper onödiga extrakostnader," säger Lisa.

Smartproduktion – Branschanpassad digital marknadsföring
Smartproduktion sticker ut från mängden genom att inte bara erbjuda digitala marknadsföringstjänster, utan också genom en djup förståelse för kundernas specifika behov och köpprocesser. Företaget har en unik position på marknaden då de undviker att använda sig av trendiga buzzwords och istället fokuserar på äkta kommunikation och långsiktiga samarbeten. Deras serviceavtal, som inkluderar kostnadsfria uppdateringar och redigeringar, har också varit en avgörande faktor för Granit & Marmor.

"Många byråer tar betalt för saker vi inte använder, men med Smartproduktion betalar vi bara för det vi faktiskt behöver. Det gör samarbetet kostnadseffektivt och enkelt," fortsätter Lisa.

Förbättrad digital närvaro med SEO och sociala medier
En av de första stora satsningarna i samarbetet har varit att optimera Granit & Marmors digitala synlighet. Genom en noggrann sökordsanalys har Smartproduktion utvecklat landningssidor för både kök och badrum, som riktar in sig på företagets nischade verksamhet. Vidare har Meta-annonsering implementerats för att lyfta fram Granit & Marmors unika produkter på sociala plattformar som Instagram och Facebook, vilket ytterligare breddar deras räckvidd.

Inom kort lanseras även en helt ny hemsida som möjliggör en digital helhetslösning, där samtliga marknadsföringskanaler samverkar effektivt och strategiskt.

Framtidens möjligheter för Granit & Marmor
Granit & Marmor, med bas i Norrköping, har länge varit kända för sin expertis inom stenbearbetning och sina skräddarsydda lösningar för kunder. Med över 100 olika stensorter i lager och en egen produktion kan de snabbt anpassa sig efter marknadens förändringar. Genom samarbetet med Smartproduktion ser de nu fram emot att fortsätta växa och nå ut till nya kundgrupper, både lokalt och nationellt.

"Vi är mycket stolta över att få vara en del av Granit & Marmors resa och ser fram emot att bidra till deras framgång genom vår expertis inom digital marknadsföring," säger Lovisa Antonson, säljare på Smartproduktion.

Med ett långsiktigt och strategiskt partnerskap på plats, är båda parter redo för fortsatt tillväxt och framgång, där Smartproduktion spelar en central roll i Granit & Marmors digitala utveckling framöver.

Snabbfakta

Citat