Smultronbarns vårmössor ute i butik nu!

Sedan webbshopen Smultronbyn Träleksaker öppnade juni 2009 har kunderna visat ett stort intresse för det hemsydda i shopen som går under märket Smultronbarn Barnkläder. Vårens barnmössor från Smultronbarn Barnkläder är sydda i tyger som kunderna själva varit med och tyckt till om på företagets facebooksida.

Sömmerska är Maria Björklund som även är en av delägarna till webbshopen Smultronbyn Träleksaker. Hon ritar själv mönster och syr upp kläderna. Förutom barnmössor syr hon också upp små sovvantar, babyscarfs, haklappar och förkläden till barn. En stor del av det vinnande konceptet är att kläderna bara sys upp i begränsad upplaga. På så sätt blir de unika och passar de föräldrar som inte vill klä sitt barn som alla andra.

Nu finns vårens barnmössor i webbshopen i modeller från storlek 0-3 månader t.o.m. ca 5 år. Webbshopen Smultronbyn Träleksaker finner du på URL:https://www.smultronbyn.se/.

Företagsinformation:

Smultronbyn Träleksaker öppnade juni 2009 och drivs som ett Handelsbolag av systrarna Annika Björneheim och Maria Björklund. Webbshopens sortiment består främst av leksaker i trä och tyg samt en egentillverkad tygkollektion av märket Smultronbarn Barnkläder.