• Snow/

Snow Software uppmärksammas som 2018 Gartner Peer Insights Customers’ Choice inom kategorin Software Asset Management

PRESS RELEASE

Gartner tillkännager 2018 års vinnare online på ”the Peer Insights’ platform” inom kategorin Software Asset Management-verktyg

Stockholm, – 25 juli, 2018 – Snow Software (Snow), världsledande inom Software Asset Management (SAM) och Cloud Spend Management, meddelar att företaget har utnämnts till en 2018 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Software Asset Management Tools.

Gartner Peer Insights Customers' Choice är en särskild utmärkelse som tillfaller marknadens leverantörer baserat på antal recensioner och det samlade betyg som verifierade företagsanvändare har angett.

-       Vi är jätteglada över denna prestigefyllda utmärkelse, särskilt då det handlar om direkta och oberoende recensioner och betyg från våra kunder, säger Axel Kling, CEO på Snow Software. Jag vill tacka de kunder som tagit sig tid att ge feedback kring deras erfarenhet av att samarbeta med Snow. Vi jobbar ständigt med att uppfylla de tuffa krav som våra kunder har och förtjänar. Denna utmärkelse är ytterligare ett kvitto på det.

Utmärkelsen kommer bara några veckor efter att Snow Software utsågs till ledare i Gartners första Magic Quadrant for Software Asset Management Tools[1]

Utmärkelsen Gartner Peer Insights Customers’ Choice inom Software Asset Management Tools understryker ytterligare att Snows arbetar hårt med att leverera innovativa och marknadsledande lösningar och tjänster samt att tillhandahålla kundservice och support av högsta kvalitet, säger Axel Kling.

Här är några exempel på omdömen från våra kunder:

-       Alternativen för utrullning är flexibla och verktyget uppfyller våra krav, särskilt för slutanvändarna. Snow levererar på sin roadmap och vår investering har gett oss betydande värde inte minst i form av lägre kostnader och lägre risker. / IT Manager, Services Industry

-      Snow genomsyras av flexibilitet, både ur ett kommersiellt och ett tekniskt perspektiv. Mitt företag saknade erfarenhet av SAM-lösningar. Vi ville ha en plattform som kunde ge oss bättre insikter i den mjukvara som vi redan har, vad den kostar, och vad vi kan göra åt det. Vi är extremt imponerade av sättet som Snow hanterar projektet på och hur de hjälper oss under resans gång.  / IT Service Manager, Miscellaneous Industry

To read more Gartner Peer Reviews of our customers’ experiences of working with the Snow team click here. You can also read further customer success stories here.

For additional information on Gartner’s Magic Quadrant for Software Asset Management Tools 2018, read a complimentary copy of the full report here.

Gartner Disclaimers
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Gartner Peer Insights Customers’ Choice distinctions are determined by the subjective opinions of individual end-user customers based on their own experiences, the number of published reviews on Gartner Peer Insights, and overall ratings for a given vendor in the market, as further described here, and are not intended in any way to represent the views of Gartner or its affiliates.

_____________­­­­________

[1]Gartner, “Magic Quadrant for Software Asset Management Tools” by Roger Williams, April Adams, Matt Corsi, April 16, 2018.

About Peer Insights:

Peer Insights is an online platform of ratings and reviews of IT software and services that are written and read by IT professionals and technology decision-makers. The goal is to help IT leaders make more insightful purchase decisions and help technology providers improve their products by receiving objective, unbiased feedback from their customers. Gartner Peer Insights includes more than 70,000 verified reviews in more than 200 markets. For more information, please visit www.gartner.com/reviews/home.

About Snow Software

Whether it’s through lack of control, lack of understanding or lack of compliance, Snow (www.snowsoftware.com) believes that most organizations today end up paying too high a price for their software.

Snow Software is headquartered in Stockholm, Sweden, with offices across the globe. It is the largest dedicated developer of SAM solutions designed to ensure that the investment in enterprise software is money well spent – ensuring organizations have the appropriate licenses for the software they use – not too many, not too few.

With more local offices and regional support centers than any other SAM solutions provider, more than 4,500 organizations around the world rely on Snow Software's on-premise and cloud-based SAM solutions to manage software licensing across more than 11 million devices, from mobile to desktop, data center to the cloud.

För mer information om Snow Software, vänligen besök:

Webwww.snowsoftware.com

Twitter: @snowsoftware