Nu kan du få snuset levererat till din kobbe i skärgården

Lagom till midsommar levererar Snusbolaget nu snus ut till Stockholms skärgård. Tillsammans med fraktföretaget Skärgårda erbjuder man både semestrande och skärgårdsbor leveranser av snus och nikotinportioner, till fasta adresser såväl som ut till kobbar och skär.

I Stockholms skärgård finns 30 000 öar som varje sommar samlar över 50 000 fritidsboenden, fritidsbåtägare och båtluffare. Därtill har skärgården idag ca 10 000 bofasta invånare. Trots detta finns bara ett fåtal postombud i området, och de flesta e-handelsbolagen saknar leveranslösningar för skärgården.

– Vi är oerhört glada över att vi nu kan erbjuda våra kunder i Stockholms skärgård snabba leveranser av snus både för öbor och turister i ett av Sveriges mest uppskattade turistområden, säger Johan Hallin, affärsområdeschef för Snusbolaget.

Snusbolaget har som ambition att erbjuda snabba snusleveranser i hela Sverige. Tack vare samarbetet med Skärgårda, som erbjuder leveranser i Stockholms skärgård, kan Snusbolaget nu leverera till både fasta adresser och tillfälliga förtöjningsplatser.

Få leverans direkt till din båt – ingen adress behövs
När man som kund hos Snusbolaget lägger sin beställning och väljer skärgårdsleverans finns möjligheten att välja fast adress eller att peka på ett digitalt sjökort för att ange sin position. På så sätt går det snabbt och smidigt för båtägare och turister såväl som för de med fritidshus eller fast boende att beställa snus och andra nikotinprodukter.

Om Skärgårda
Skärgårda erbjuder effektiva och miljövänliga hemleveranser i Stockholms skärgård. Beställ direkt från våra anslutna E-handlare och få ditt paket levererat till valfri plats i skärgården, även utan adresser. Genom ökad tillgängligheten till handels- och samhällstjänster för skärgårdens invånare bidrar Skärgårda till en mer levande skärgård. Vi arbetar aktivt för att förebygga och minska miljöpåverkan och bidra till en positiv samhällsutveckling. Vårt arbete bedrivs så att skärgården och dess vackra naturresurser inte påverkas negativt över tid. Vi följer noggrant utvecklingen av förnyelsebara bränslen och optimerar lastning och körplaner för att minska körsträckor och minimera koldioxidutsläpp.

Snusbolaget är Sveriges största snusbutik, 1 av 5 snusare handlar hos Snusbolaget. Snusbolaget har störst utbud av snus – fler än 600 olika sorters snus och erbjuder i stort sett alla tillgängliga varumärken. Snusbolaget säljer snus som levereras till ditt närmsta utlämningsställe, direkt till dörren med bud eller helt enkelt rätt ner i brevlådan med Snusbolagets prenumeration. Snusbolaget har årligen 280 000 kunder.

Snabbfakta

Lagom till midsommar levererar Snusbolaget nu snus ut till Stockholms skärgård. Både till fasta adresser såväl som ut till kobbar och skär.
Twittra det här
Twittra det här

Citat

Vi är oerhört glada över att vi nu kan erbjuda våra kunder i Stockholms skärgård snabba leveranser av snus både för öbor och turister i ett av Sveriges mest uppskattade turistområden.
Johan Hallin, affärsområdeschef för Snusbolaget