Expansionen fortsätter

Söderberg & Partners är ett av Sveriges snabbast växande bolag inom finanssektorn. Nu utökar företaget ytterligare och etablerar sig i Enköping.

Det är företaget Försäkringsforum AB som ansluter sig till Söderberg & Partners. Försäkringsforum har varit verksamma sedan 2004 och erbjuder rådgivning inom tjänstepensioner, placeringar och sakförsäkringar. Fokus har varit att erbjuda rådgivning mot små till medelstora företag och privatpersoner. Bolaget består av tre medarbetare.

-
Vi ser fram emot att bli en del av Söderberg & Partners. Det känns som en naturlig partner som matchar oss bra. Vi strävar hela tiden efter att vara en del i utvecklingen av erbjudandet inom finansiell rådgivning, säger Thomas Thuuri, ägare och rådgivare på Försäkringsforum.

Från och med september blir Försäkringsforum Söderberg & Partners. Kunderna har samma kontaktpersoner och rådgivare som tidigare men får nu möjligheten till ett ännu större analys- och systemstöd.

-
Det känns extra roligt med den här etableringen då vi inte haft någon verksamhet i Enköping sedan tidigare. Behovet av fristående analys, upphandling och rådgivning inom finans- och försäkringssektorn har aldrig varit större och vår uppgift är att vara på plats där våra kunder finns och erbjuda just det. Därför ser vi mycket positivt på framtiden och tror att vi i närtid kan komma att expandera ytterligare, säger Johan Zethraeus, growth manager på Söderberg & Partners.

Johan Zethraeus, growth manager, Söderberg & Partners, 073- 917 47 51
Louise Hagsten, marknadschef, Söderberg & Partners, 08- 451 50 17