Extrainsatt föreställning av Yvonne Skattbergs show ”Alla har ADHD”

Trycket på biljetter till komikern Yvonne Skattbergs monolog ”Alla har ADHD” har varit stort och alla föreställningar i oktober på Södra Teatern utsålda. Därför sätts nu en extra föreställning in – den 22 november på Stora Scen.

Rutinerade och uppskattade komikern Yvonne Skattberg hade premiär på sin monolog ”Alla har ADHD” hösten 2011 på Boulevardteatern i Stockholm. Föreställningen tar upp det högaktuella ämnet Diagnos Sverige. Yvonne upptäckte en dag att alla i hennes omgivning inklusive några familjemedlemmar samt halva kändissverige plötsligt hade ADHD. Är det en ny epidemi som brutit ut kan man undra? Eller vad är det som har hänt? ”Alla har ADHD” är en rolig föreställning för de med och utan medicinering.

Trycket på biljetter till föreställningarna på Södra Teatern har varit mycket stort och alla datum i oktober är utsålda. Därför sätts nu en extra kväll in, den 22 november på Stora Scen.

Biljetter finns att köpa på www.sodrateatern.com.

Yvonne Skattberg har jobbat som ståuppkomiker och föreläsare i många år och blev utsedd till årets kvinnliga stå upp-komiker 2007 på Svenska Stand Up-galan. Yvonne ingick i showgruppen En liten Jävla Kvinnorörelse i flera år med bland andra Anna-Lena Brundin och Ann Westin och har medverkat i Stockholm Live, Extra Extra, Släng dig i Brunnen och Comedy fight club på Kanal 5.

Pressröster
”Yvonne Skattberg äger den tomma blickens geni.”, Ingegärd Waaranperä, DN
”Yvonne Skattberg har det som krävs för att lyfta en publik; en rejäl dos skarpsinne och en energi som nästan går att ta på.”, Jani Pirttisalo, Mitti 1/3 2011

Vad: Extraföreställning av "Alla har ADHD"