Anna Sundström till Södra tornet!

Report this content

Uppsalabyrån Södra tornet fortsätter att expandera. I september gick designern Tomas Rudström in i företaget och nu värvas Anna Sundström som i år blev utsedd till ”Framtidens ledare” av Juniorhandelskammaren. Hon har tidigare också fått utmärkelser som ”Årets mentor” och varit regeringens ambassadör för kvinnors företagande.

Det har gått bra för både Södra tornet och Anna Sundström och nu slås verksamheterna ihop för att skapa ett ännu vassare erbjudande. Anna lägger det egna företaget Anagram kommunikation åt sidan och satsar nu fullt ut på Södra tornet där hon också blir ny delägare.

– Det är egentligen inga märkvärdigheter. Anna har hyrt arbetsplats hos oss i sex år och vi känner varandra väl, säger Johan Jensen VD på kommunikationsbyrån Södra tornet. Vi kände båda att detta var ett naturligt steg. Ett av kraven på att jobba på Södra tornet är att man ska brinna för kommunikation, och det stämmer väldigt bra in på Anna tycker jag.

Anna kommer att ansvara för att utveckla analys– och undersökningsverksamheten hos Södra tornet. Det blir allt viktigare att analysera och utvärdera kommunikationsinsatser, inte minst med tanke på den sociala webben. Hon kommer också vara med och leda det strategiska arbetet på byrån.

Anna Sundström är en av de hetaste namnen just nu inom kommunikationsbranschen och förvärvet väntas lyfta Södra tornet mot nya höjder.

För mer information kontakta:

Johan Jensen, vd, tel:070-36 36 855, mobil: johan@sodratornet.se

Anna Sundström tel: 070-422 5221

Södra tornet är en kommunikationsbyrå i Uppsala slott som formar budskap, idéer och strategier åt kunskapsintensiva organisationer och företag. Besök oss på www.sodratornet.se

Taggar: