Resumé prisar Södra tornet

Report this content

Södra tornet kommunikation i Uppsala har haft en stark utveckling de senaste åren och prisas nu för stabilitet och utveckling, detta i en tid av finansiell oro. Det är andra året i rad som branschtidningen Resumé anordnar certifieringen och priset delas ut i samband med en inspirationsföreläsning på Clarion Hotel Gillet i Uppsala onsdagen den 16 november.

- Det är jätteroligt att få en stjärna av Resumé. Det ger oss lite mer självförtroende och sporrar oss att bli ännu bättre, säger Johan Jensen, vd på byrån. Vi har investerat mycket tid och kärlek i byrån under tio år nu och det ger förstås resultat.

Resumés stjärncertifiering är ett samarbete med UC, TV4-Gruppen, Hyper Island och Sveriges Marknadsförbund. Certifieringen görs på affärsmässiga grunder och syftet är att stärka relationen mellan byrå och reklamköpare.

- Vi har expanderat både vad gäller tjänsteutbud och antal kunder. I våras fick vi flera nya ramavtal och vi känner av ett ökat tryck av våra tjänster. Konkurrensen är hård i branschen och då kan en sådan här resuméstjärna vara en bra konkurrensfördel. En målsättning framöver är att bli mer internationella samt att fortsätta satsa på varumärkesutveckling, PR och internetkommunikation. Både för oss själva och för våra kunder, säger Johan Jensen.

Priset delas ut på Clarion Hotel Gillet i Uppsala den 16 november kl 14.45 - 17.00 i samband med en inspirationsföreläsning av bland annat Viggo Cavling och OBH Nordicas grundare Thomas Ek.

För mer information kontakta:

Johan Jensen, vd, Södra tornet kommunikation, 070-36 36 855, johan@sodratornet.se

Emmelie Eriksson, projektledare Resumé, 08-736 30 02, emmelie.eriksson@resume.se

Södra tornet är en kommunikationsbyrå i Uppsala slott som formar budskap, idéer och strategier åt kunskapsintensiva organisationer och företag. Besök oss på www.sodratornet.se

Taggar: