Nytt ramavtal med Region Stockholm

Region Stockholm har tilldelat Softronic ramavtal för uppdragskonsulter inom Business Intelligence.

-  Vi väldigt glada att vi får möjlighet att erbjuda Region Stockholm konsulttjänster framöver. Vi har lång erfarenhet och kompetens av att hjälpa organisationer att fatta mer datadrivna beslut med hjälp av olika tjänster och plattformar säger Per Adolfsson, VD på Softronic.

Softronic har gedigen erfarenhet av att arbeta med digitala lösningar inom hälsa- och sjukvård och har även tidigare levererat tjänster inom Business Intelligence till Region Stockholm.

-  Vi ser fram emot att fortsätta stötta Region Stockholm med lösningar som kommer bidra till verklig samhällsnytta. Det är det vi kallar GoodTech, avslutar Per Adolfsson.

Ramavtalstiden är två år med möjlighet till förlängning i upp till två år.

KONTAKTPERSONER

Per Adolfsson VD, Softronic AB (Publ)
per.adolfsson@softronic.se
Tel: +46 70-775 78 50