Softronic levererar verksamhetssystem till Jetpak

Softronic levererar verksamhetssystem till Jetpak Det tecknade avtalet innebär att Softronic på 18 månader kommer att utveckla och leverera ett IT-baserat verksamhetssystem till Jetpak Nordic AB. - Det här är ett uppdrag som ligger helt i linje med vårt sätt att hantera information. Vi har lång erfarenhet av att bygga system åt kunder med geografiskt spridda organisationer, höga krav på driftkvalitet och behov av att kunna uppdatera stora mängder data i realtid, säger VD för Softronic AB Marianne Arosenius. För mer information kontakta: Marianne Arosenius, VD, Softronic AB marianne.arosenius@softronic.se Telefon: 08-51 90 90 00 Mer information om Softronic och Jetpak finns på: www.softronic.se och www.jetpak.se Softronic AB Softronic skapar lönsamma lösningar på kundens affärsproblem med rätt kvalitet i alla led. Vår grund devis är IT för bättre affärer. Genom att kombinera managementkompetens med innovativa Internetbaserade lösningar kan Softronic ta ett helhetsansvar från behovsanalys och utveckling till implementation och drift. Softronic grundades 1984 och har idag cirka 400 anställda fördelade på kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås samt Estland, Frankrike, Portugal, Spanien och USA. Bolaget är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/20/20010620BIT00200/bit0003.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/20/20010620BIT00200/bit0003.pdf