Sonetel mottar utmärkelse från SourceForge

Sonetel, en global leverantör av företagskommunikationstjänster, tillkännagav idag att de har tilldelats en ”Fall 2021 Leader Award” av SourceForge, en ledande webbsida för granskning och jämförelse av programvara.

"Sonetel har identifierats som en ledande aktör i kategorierna virtuella telefonnummer och teamkommunikation. Deras enastående användarrecensioner är ett bevis på den högkvalitativa lösning de tillhandahåller.” säger SourceForge President, Logan Abbott.

Sonetel har under senare år haft ett dedikerat fokus på att öka kundnöjdheten, vilket även gjort det möjligt att höja betyget hos Trustpilot från 3,6 till 4,7 (av 5 möjliga).

"Vi är hedrade över utmärkelsen från SourceForge” säger Henrik Thomé, VD för Sonetel. ”Vårt arbete med att höja kundnöjdheten fortsätter.”

Mer information om utmärkelsen finns på bolagets hemsida: https://sonetel.com/en/sonetel-wins-a-2021-leader-award-from-sourceforge/

Sonetel är ett svenskt företag som tillhandahåller en Software-As-A-Service tjänst för småföretag globalt. Bolaget har hittills över 170 000 betalande kunder i över 170 länder. Huvuddelen av företagets ca 30 anställda arbetar i dotterbolaget i Indien. Bolagets aktie (SONE) är föremål för handel på Nasdaq First North Growth Market Stockholm med G&W Fondkommission som Certified Adviser (e-post: ca@gwkapital.se, telefon: 08-503 000 50).