Sonetel presenterar på G&W Småbolagsfrukost

Sonetel AB som nyligen listades på Nasdaq First North meddelar att man kommer att delta på G&W Småbolagsfrukost på Berns den 23 maj, kl. 11.15 och presentera senaste utvecklingen och framtid i bolaget.

Bolagets VD Henrik Thomé kommer att presentera bolaget och ge en uppdatering kring utvecklingen.

G&W Fondkommision bjuder in till börsdag och erbjuder investerare, analytiker och media att träffa spännande bolag. Ca 200 åhörare samlas för att lyssna till företag som presenterar sina verksamheter, följt av en frågestund ledd av moderator Johan Widmark, ekonomijournalist.

Om du vill anmäla dig till frukosten så använd denna länk

Sonetel är ett svenskt företag som tillhandahåller en Software-As-A-Service tjänst för småföretag globalt. Bolaget har hittills över 90 000 betalande kunder i över 160 länder. Huvuddelen av företagets ca 60 anställda arbetar i dotterbolaget i Indien. Bolaget utsågs 2016 av Deloitte till Sveriges 8:e mest snabbväxande teknikföretag, samt 46:e i EMEA (Europa, Mellanöstern och Afrika) med 2000% tillväxt över fyra år. Bolagets aktie är noterat vid Nasdaq First North. Bolagets Certified Adviser för listningen vid Nasdaq First North är G&W Fondkommission.