Sonetel presenterar på Stora Aktiedagen

Sonetel AB som listades på Nasdaq First North tidigare i år, deltar den 13 november på Stora Aktiedagen i Stockholm

Bolagets VD Henrik Thomé kommer den 13 november kl. 14 att presentera bolaget och ge en uppdatering kring utvecklingen.

Stora Aktiedagen anordnas av Aktiespararna på Sheraton Hotel, Tegelbacken 6 i Stockholm.

Anmälan kan göras via www.aktiespararna.se/aktiviteter

Det går även att följa presentationerna via datorn eller mobilen. Presentationerna livesänds på www.aktiespararna.se/tv/live och ondemand på www.aktiespararna.se/tv/evenemang

Sonetel är ett svenskt företag som tillhandahåller en Software-As-A-Service tjänst för småföretag globalt. Bolaget har hittills över 110 000 betalande kunder i över 170 länder. Huvuddelen av företagets ca 70 anställda arbetar i dotterbolaget i Indien. Bolaget utsågs 2016 av Deloitte till Sveriges 8:e mest snabbväxande teknikföretag, samt 46:e i EMEA (Europa, Mellanöstern och Afrika) med 2000% tillväxt över fyra år. Bolagets aktie (SONE) är föremål för handel på Nasdaq First North Stockholm med G&W Fondkommission som Certified Adviser.

Taggar: