Tack för visad hänsyn

Vi har gjort om kundflödet en del i våra lokaler för att minska risken för smittspridning. Bland annat genom tydliga golvmarkeringar för köer i banklokalen och till rådgivare.

Vi har även satt upp genomskinliga plastskivor vid våra diskar som skyddar både kunder och personal mot eventuell droppsmitta. Om du har minsta tecken på förkylning eller sjukdom ska du såklart stanna hemma.

Vi på banken har fortfarande många äldre som besöker våra kontor. Har du som är äldre, eller tillhör en riskgrupp, ärenden som måste utföras på kontoret vill vi tipsa om möjligheten att ge någon person i din närhet en fullmakt att utföra dina bankärenden. Ring oss på 0771-82 70 00 så berättar vi mer. Se till att någon får möjlighet att hjälpa dig, innan läget blir värre i vår region.

Några tips:
✅ Använd oss smart - Internetbanken, Mobilbanken och Telefonbanken är öppen dygnet runt.
✅ Ring oss på 0771-82 70 00 under våra öppettider, vi kan hålla rådgivningsmöten och fixa mycket på distans – tack vare Mobilt BankID.
✅ Om ni verkligen behöver besöka oss - håll minst en meters avstånd till varandra, gärna mer. Stanna hemma om du har minsta tecken på förkylning eller sjukdom.
✅ Planera er och era anhörigas ekonomi för så få fysiska besök som möjligt.

Tillsammans ska vi fixa det här så bra som möjligt. Tack!