Kundernas idéer nyheter i SPCS Administration

Kundernas idéer nyheter i SPCS Administration Scandinavian PC Systems släpper den här veckan en ny version av ekonomisystemet SPCS Administration. Nyheterna berör i olika omfattning samtliga varianter av programmet - från bokföringsprogrammet SPCS Administration 200 till nätversionen av SPCS Administration 2000. Det som gör nyheterna i programmet extra intressanta är att de helt och hållet bygger på synpunkter från de tiotusentals användarna av programmet. - Vi arbetar hela tiden med användarnas behov och önskemål framför oss i utvecklingsarbetet, säger Rolf Dahlberg, vd i Scandinavian PC Systems AB. Därför är det extra roligt att vi den här gången kunnat satsa helhjärtat på de idéer vi har fått från våra kunder. Bland nyheterna - i de större varianterna av programmet - märks funktioner för att direkt skapa en beställning från en eller flera order, detaljerade bokföringsjournaler för projektredovisning samt möjligheten att vända ett verifikat till en ändringsverifikation. Dessutom är samtliga varianter av programmet försedda med flera färdiga, branschanpassade kontoplaner. - Sammanlagt handlar det om fler än tio riktigt intressanta funktioner, som vi hämtat från kundernas önskelistor, säger Kerstin Rydén, utvecklingsansvarig hos SPCS för SPCS Administration. Våra ekonomiprogram är standardiserade för att passa alla företag. Det gör att vi kan hålla hög kvalitet till rimliga priser. Samtidigt är det viktigt för oss ta vara på de uppslag som de tiotusentals användarna av programmet ger oss. För mer information kontakta Rolf Dahlberg, tel 0470-72 72 00, e-post rolf.dahlberg@spcs.se eller Kerstin Ryden, tel 0470-72 68 00, e-post kerstin.ryden@spcs.se. Övrigt informationsmaterial och produktbilder kan beställas via e- postadressen pressinfo@spcs.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/11/27/20001127BIT00080/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/11/27/20001127BIT00080/bit0002.pdf