SPCS Skatteprogram testvinnare igen

Report this content

SPCS Skatteprogram testvinnare igen SPCS Skatteprogram har ännu en gång tagit förstaplatsen i ett stort test. Den här gången är det tidningen Datormagazin som granskat fem skatteprogram på marknaden och utsett SPCS Skatt Special till bäst i test. SPCS Skatteprogram har fått ett helt nytt utseende i den senaste versionen och detta har starkt bidragit till de positiva omdömena i tidningen Datormagazin. "Genom att jobba i olika navigeringsfält har översikten radikalt förbättrats", skriver tidningens testare, som också pekar på att SPCS är "en stark leverantör med stora utvecklingsresurser". SPCS Skatteprogram har sålts i mer än 220 000 exemplar genom åren. En viktig förklaring till framgångarna är att SPCS Skatteprogram vunnit fler tester än något annat program. Bara på de senaste åren har det vunnit fler än tio stora tester i olika tidningar. - Grunden är naturligtvis ett bra program med en smidig hantering av deklarationerna, säger Rolf Dahlberg, vd för Scandinavian PC Systems. Många användare har genom åren även fått mycket hjälp med sin privata eller företagets skatteplanering tack vare programmet. Den utmärkta aktiehanteraren ger också ett betydande mervärde för köparen. SPCS Skatteprogram finns i tre versioner för olika användare: Skatt Grund för privatpersoner, Skatt Special för företagare samt Skatt Proffs för redovisningskonsulter, revisorer och ekonomirådgivare. För mer information kontakta Rolf Dahlberg, tel 0470-70 60 00, e-post rolf.dahlberg@spcs.se eller Peter Samuelsson, produktansvarig, tel 0470-70 60 00, e-post peter.samuelson@spcs.se. Övrigt informationsmaterial och bilder kan beställas via e-postadressen pressinfo@spcs.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/20/20011120BIT00780/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/20/20011120BIT00780/bit0002.pdf