SpectraCure på Stora Aktiedagen i Göteborg

på SpectraCure, ges på Stora Aktiedagen i Göteborg
den 4 november.

Klockan 13.30 presenterar Masoud Khayyami företaget
och statusen på den pågående kliniska studien.
Arrangemanget kommer att streamas på

www.aktiespararna.se/tv/live.

Var:  Sal G3, Svenska Mässan, Mässans Gata 24, Göteborg

Certified Adviser är G&W Fondkommission, e-post: ca@gwkapital.se, telefon: 08-503 000 50.

Om oss

SpectraCures affärsidé är att med sitt egenutvecklade och patentsökta system bota interna cancertumörer, förlänga överlevnaden för cancerpatienter, samt att verka som kompletterande behandlingsalternativ till andra cancerbehandlingar.

Snabbfakta

En ny möjlighet att lyssna på Masoud Khayyami, VD på SpectraCure, ges på Stora Aktiedagen i Göteborg den 4 november kl 13.30. Eventet kommer att livestreamas