SpectraCure publicerar investerarbrev

SpectraCure publicerar ett investerarbrev bifogat i pressmeddelandet samt på sin webbplats www.spectracure.se.

Certified Adviser är G&W Fondkommission, e-post: ca@gwkapital.se, telefon: 08-503 000 50.

Om oss

SpectraCures affärsidé är att med sitt egenutvecklade och patentsökta system bota interna cancertumörer, förlänga överlevnaden för cancerpatienter, samt att verka som kompletterande behandlingsalternativ till andra cancerbehandlingar.

Citat

Vi blickar fram emot lovande resultat från den pågående fas 2-studien med fast track för Spectracure i sikte och med målet att bolagets fantastiska teknik ska komma till marknaden i ett så tidigt skede som möjligt för patienternas välbefinnande.
Masoud Khayyami