Årsredovisning för verksamhetsåret 2018

Mytaste Groups årsredovisning för verksamhetsåret 2018 är nu offentliggjord och finns tillgänglig på https://mytastegroup.com/investors/financial-reports

VD / Grundare Mytaste Group
+46 (0) 739 944 670

Om Mytaste Group

Mytaste Group är ett digitalt mediehus som äger och driver ett ledande internationellt annonsnätverk samt ett antal digitala produkter och tjänster inom prestationsbaserad marknadsföring av e-handelsbutiker. Bolaget har två affärsområden: Mytaste Shopping samt Mytaste Food & Beverage. Bolaget är listat på Nasdaq First North Premier i Stockholm.

Arctic Securities är Bolagets Certified Adviser, tel: +46 8 44 68 60 87, e-mail: certifiedadviser@arctic.com

Denna information är sådan information som Mytaste AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknad. Informationen lämnades för offentliggörande torsdag den 11 april 2019 kl. 16.30 CET.

Om oss

Speqta is a digital media house headquartered in Stockholm, Sweden, which excels in scalable and auto generated web products. The concepts behind the products are language independent, which means that they can be applied on a multinational level and are today represented on almost fifty markets spread out all over the world. Among the brands you find Shopello.se, Matklubben.se and AllaAnnonser.se. Speqta AB (publ) is listed on Nasdaq OMX First North Premier Growth Market under the short name SPEQT.