GetAccept startar sitt samarbete med BrightBid för att öka sin sökannonsering online

BrightBid, den oberoende AI-baserade tjänsten som ägs av Speqta AB (publ) ("Speqta"), har tidigare tecknat ett avtal med och nu gått live med GetAccept, en allt-i-ett-plattform för digitala säljrum. Samarbetet innebär att kraften i BrightBids AI-teknologi utnyttjas för att optimera GetAccepts sökannonskampanjer. Partnerskapet motsvarar en cARR på 240 tkr.

Det globala företaget GetAccept har tagit nästa steg för att öka sina digitala annonseringsinsatser, genom att starta sina online-sökkampanjer med den oberoende AI-baserade tjänsten BrightBid från Speqta. Samarbetet motsvarar årliga återkommande intäkterna (cARR) för Speqta på 240 tkr, och kampanjerna gick live förra veckan.

GetAccept är en plattform för digitala säljrum, med integrationer till CRM-system som Salesforce, Hubspot och Microsoft Dynamics, som gör det möjligt för säljteam och säljare att öka sin “win rate” och erbjuda den bästa kundupplevelsen från första mötet till signerad affär. Plattformen har röstats fram som den 11:e bästa försäljningsprodukten 2023 av G2 Best Software Awards och används av 40 000+ användare i 4 000+ företag i 60+ länder. GetAccept har sitt huvudkontor i Malmö, Sverige, och har ett team på 200+ medarbetare i USA, Sverige, Storbritannien, Frankrike, Norge och Danmark.

För mer information om Speqta och BrightBid, besök www.speqta.com och www.brightbid.com. För att utforska GetAccepts digitala försäljningsplattform och dess funktionalitet, besök deras officiella hemsida på www.getaccept.com.

Kontakt:
VD, Speqta AB (publ)

Speqta är ett adtech-bolag som erbjuder trafikgenererande tjänster med hjälp av data och AI. Idag har Speqta tre produkter; affiliatenätverket Shopello, SaaS-tjänsten Bidbrain och SaaS-tjänsten BrightBid. Speqta är listat på Nasdaq First North Premier Growth Market i Stockholm under namnet “speqt”. Redeye AB är bolagets Certified Adviser.