• Speqta AB/

Godkänns för listning på NASDAQ OMX First North Premier samt offentliggör bolagsbeskrivning

203 Web Group AB (publ) har godkänts för handel på NASDAQ OMX First North Premier. Sista dag för handel på AktieTorget är torsdagen den 3 juli 2014 och första dag för handel på NASDAQ OMX First North Premier är fredagen den 4 juli 2014.

203 Web Group kommer fortsatt att handlas under kortnamnet 203 med nuvarande ISIN-kod SE0003036821. Bolagets aktieägare behöver inte vidta några åtgärder i samband med listningen.

Bolaget har upprättat en bolagsbeskrivning som har godkänts av NASDAQ OMX, vilken från och med idag finns tillgänglig på bolagets hemsida: http://www.203webgroup.com/investor/company-description/

Erik Penser Bankaktiebolag kommer att agera Certified Adviser för 203 Web Group på First North Premier.

Kontaktinformation:

Christoffer Johansson, VD
Mail: christoffer@203webgroup.se
Telefon: 070 950 73 15

203 Web Group AB (Publ) är en digital publicist som bland annat äger och driver världens näst största matsajt; myTaste.com. MyTaste finns idag etablerad i snart 50 länder världen över och besöktes av 36 miljoner användare under december 2013. På den svenska marknaden äger och driver 203 Web Group flera framgångsrika varumärken, såsom myTaste.nu, Matklubben.se, Shopello.se, Allaannonser.se och Bilweb.se, som samtliga är bland de största inom respektive segment.

203 Web Group AB (publ)
Birger Jarlsgatan 6B, 7 tr