Inbjudan till presentation och Q&A i samband med kvartalsrapport

Q2

Den 22 augusti kl 10:00 kommer en presentation av Speqtas nypublicerade kvartalsrapport för Q2 hållas för aktieägare, media och övriga intressenter. Deltagare kommer att kunna närvara på plats genom anmälan nedan eller alternativt följa presentationen via webbsändning.

Presentationen kommer att hållas av bolagets VD Andereas Friis och följas av en öppen frågestund.

Det kommer även finnas möjlighet att ställa frågor via webbsändningen där även presentationsmaterialet går att följa.

Kvartalsrapporten offentliggörs 22 augusti 08:30 CET.

Tid:
Torsdag 22 augusti klockan 10:00-11:00
Plats: Redeye, Mäster Samuelsgatan 42, våning 10, Stockholm
Webbsändningen nås på: https://www.redeye.se/live/speqta-q2-2019
Anmälan för deltagande på plats:
https://www.lyyti.fi/preview/Speqta_Kvartalsrapportering_och_QA_2115 Senast 21 augusti kl 12:00

Varmt välkomna!

VD/Grundare Speqta AB (publ)
andereas.friis@speqta.com

Speqta är ett digitalt mediehus som äger och driver ett ledande internationellt annonsnätverk samt ett antal digitala produkter och tjänster inom prestationsbaserad marknadsföring av e-handelsbutiker. Bolaget har två affärsområden: Speqta Shopping samt Speqta Food & Beverage. Bolaget är listat på Nasdaq First North Premier i Stockholm under namnet ”speqt”.

Bolagets Certified adviser är Västra Hamnen Corporate Finance AB, telefonnummer: +46 40 20 02 50,
ca@vhcorp.se.

Om oss

Speqta is a digital media house headquartered in Stockholm, Sweden, which excels in scalable and auto generated web products. The concepts behind the products are language independent, which means that they can be applied on a multinational level and are today represented on almost fifty markets spread out all over the world. Among the brands you find Shopello.se, Matklubben.se and AllaAnnonser.se. Speqta AB (publ) is listed on Nasdaq OMX First North Premier under the short name SPEQT.