Mytaste Groups CFO lämnar bolaget

Mytaste Group meddelar idag att Ewa Wodmar har beslutat att lämna bolaget efter ca två år som CFO.

Ewa Wodmar har varit anställd i Mytaste Group sedan 2015. Hon kommer att ha kvar sina ansvarsområden som CFO hos Mytaste tills hon lämnar sin post i december 2018. Processen att utse en efterträdare har inletts.

– Ewa har vuxit in i rollen som CFO på ett mycket bra sätt. Jag vill tacka Ewa för hennes goda insats och önska henne all lycka till i framtiden, säger Mytaste VD Andreas Friis.

Denna information är sådan information som myTaste AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 1 oktober 2018 kl. 15:15 CET.

VD / Grundare Mytaste Group

Om Mytaste Group

Mytaste Group är ett digitalt mediehus som äger och driver ett ledande internationellt annonsnätverk samt ett antal digitala produkter och tjänster inom prestationsbaserad marknadsföring av e-handelsbutiker. Bolaget har två  affärsområden: Mytaste Shopping samt Mytaste Food & Beverage. Bolaget är listat på Nasdaq First North Premier i Stockholm. Arctic Securities är Bolagets Certified Adviser, telefonnummer: +46 8 44 68 60 87

För mer information se: investor.mytaste.com