Rättelse Årsredovisning för verksamhetsåret 2019

I pressreleasen av Årsredovisningen för verksamhetsåret 2019, vilken publicerades 23 april 08.30, har Speqta felaktigt angett att publicering skett i enlighet med EU:s marknadsmissbruksförordning. Publiceringen är att anse som regulatorisk information men inte information som bolaget är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning.

Nedan följer pressmeddelandet i sin helhet.

Speqta AB:s årsredovisning för verksamhetsåret 2019 är nu offentliggjord och finns tillgänglig på: https://speqta.com/investors/financial-reports

Kontakt:
VD, Speqta AB (publ)

Speqtas erbjuder de bästa prestationsbaserade lead genererings-plattformarna med hjälp av data och AI, och ska växa organiskt samt via förvärv på nya och befintliga marknader. Bolaget har två affärsområden, Speqta AdTech samt Speqta Content & Comparison. Bolaget är listat på Nasdaq First North Premier Growth Market i Stockholm under namnet “speqt”. Bolagets Certified adviser är Västra Hamnen Corporate Finance AB, telefonnummer: +46 40 20 02 50 e-mail: ca@vhcorp.se

Denna information är sådan information som Speqta AB (publ) är skyldig att offentliggöra. Informationen lämnades för offentliggörande torsdag den 23 april 2020 klockan 13:00 CET.