Nasdaq godkänner Spiffbets ansökan om avnotering

Spiffbet AB (”Spiffbet”) meddelar att Nasdaq har godkänt Spiffbets ansökan om avnotering från Nasdaq First North Growth Market. Sista handelsdag på Nasdaq First North Growth Market är den 21 december 2023. Spiffbet kommer istället att noteras på Nordic SME på Nordic Growth Market (”Nordic SME”) med beräknad första handelsdag den 22 december, givet att ingen ny information framkommer som påverkar noteringen.

Beviljandet av avnoteringsansökan är villkorat av att aktierna i Spiffbet upptas för handel på Nordic SME.

Aktieägare i Spiffbet kommer inte att behöva vidta några åtgärder med anledning av bytet av marknadsplats.

För ytterligare information kontakta:

Henrik Svensson, VD, Spiffbet AB, info@spiffbet.com
Ulf Krumins, Noteringschef, Nordic Growth Market, ulf.krumins@ngm.se
Anders Isakson, Vice VD, Nordic Growth Market, anders.isakson@ngm.se

Läs mer om Spiffbet på www.spiffbet.se

Spiffbet driver onlinekasino och erbjuder kasinotjänster. Spiffbets onlinekasino har som affärsidé att erbjuda underhållning och en förstklassig spelupplevelse i en ansvarsfull miljö. Spiffbets ambition är att fortsätta förvärva nya verksamheter inom onlinespel.