Spiffbet publicerar årsredovisning för 2022

• Spiffbet AB publicerar idag årsredovisning för perioden 2022-01-01 – 2022-12-31.
  • På grund av justeringar som gjorts i samband med den årliga revisionen återfinns vissa avvikelser gentemot den bokslutskommuniké som offentliggjordes 23 februari 2022

Spiffbet AB publicerar idag årsredovisning för perioden 2022-01-01 – 2022-12-31. Årsredovisningen finns i sin helhet tillgänglig för nedladdning på företagets hemsida: www.spiffbet.se/arsredovisningar/

I samband med den årliga revisionen har en justering gjorts, vilken medför en avvikelse mot den bokslutskommuniké som offentliggjordes den 23 februari 2022. Justeringen berör en  omklassificering av lån från aktieägare från långfristig till kortfristig skuld. Vid årets utgång uppgår de kortfristiga skulderna till 47 117 TSEK (jfr 13 481 TSEK i bokslutskommunikén) samt de långfristiga skulderna uppgår till 0 TSEK (jfr 44 495 TSEK i bokslutskommunikén).