Johan Erixon får ny roll i moderbolaget Spin Growth

Report this content

Efter några år som försäljningschef på Tromb AB axlar Johan Erixon rollen som Sales & Marketing Manager för nybildade koncernen Spin Growth AB.

–Jag ser fram emot att växla upp koncernens erbjudanden och tillsammans med grymma medarbetare fortsätta leverera excellence till våra kunder. Både Tromb och Substorm har vuxit starkt under pandemin och vi ser fortsatt stor efterfrågan från våra kunder när det gäller strategiskt stöd och expertis inom digitalisering och förändringsledning, säger Johan Erixon.

Råd att växa Spin

Growth är en ny sorts tillväxtpartner som hjälper företag och entreprenörer att navigera rätt bland bolagsstyrning, affärsmodeller, digitalisering, varumärkesstrategier, finansiering och kapitalanskaffning. Spin Growth stöttar din utveckling som företagare med kompetens, erfarenhet och kreativitet oavsett om du är en innovativ start-up, ett snabbväxande ungt bolag eller ett företag i behov av nystart. Allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att växa.

Taggar: