Guld till JMWGolin för Årets Thought Leader i Spinn 2019

Årets Thought Leader
Guld: JMWGolin med ”Vi kan alla bli mer klimatpositiva” för MAX Burgers

Juryns motevering
Det här är sannolikt den viktigaste expertrollen ett företag kan ta på sig i dag: Att vara ledande inom sin bransch på att förbättra klimatet. Den rollen har årets vinnare tagit på sig och på ett så föredömligt sätt att man har blivit en internationell förebild. Det här är viktigt på riktigt.

Silver: Spotlight med ”Kvdbil: Begbilsexperten” för Kvdbil

Årets Thought leader belönar hur ett företag eller organisation lyckas bli kunskapsledare, dvs ta en ledande position som experten i en specifik fråga, område eller bransch – på ett sätt som stöttar deras affär/verksamhet. Genom kreativ och relevant kommunikation i egna och förtjänade kanaler och med en tydlig effekt på kort och/eller lång sikt.