MyLive - Nu i Kammarkollegiets ramavtal

Sedan oktober 2013 finns MyLive med i Kammarkollegiets ramavtal E-Förvaltningsstödjande tjänster 2010 via Ida Infront AB där statliga verk, kommuner och myndigheter kan avropa sitt MyLive som en tjänst.

Som vi tidigare berättat har Katrineholms kommun avropat MyLive via Kammarkollegiets ramavtal E-Förvaltningsstödjande tjänster 2010. Genom detta ramavtal kan offentliga verksamheter avropa MyLive som en tjänst som innefattar licens, support och drift.

- Vi märker att många kommuner har börjat visa intresse för MyLives färdiga "koncept". Genom detta ramavtal, där MyLive står för support, service och drift, underlättar vi för många offentliga verksamheter att komma igång med sitt nya intranät istället för att bli fast i ett komplicerat teknikprojekt. MyLive börjar sakta men säkert etablera sig i den offentliga sektorn och vi har både kommuner och myndigheter på kundlistan säger Johan Nilsson, vVD för intranätprodukten MyLive.

Fördelarna innefattar ett uteblivet utvecklingsprojektet, som vanligtvis uppstår i dagens intranätprojekt. Det är nu möjligt att få ett komplett socialt intranät på veckor där MyLive också hanterar drift och support.

Läs mer om ramavtalet på avropa.nu

Johan Nilsson
vice VD
Adress: Fabriksgatan 20 702 23 Örebro
Mobil: 0704 94 10 88
E-post: johan@mylive.se
Webbplats: http://www.mylive.se

MyLive är ett paketerat socialt intranät som installeras i din driftsmiljö bakom din brandvägg. Produkten används idag av kommuner, myndigheter och internationella företag.

Johan Nilsson