Spintr blir Silversponser till Smarta Intranät 2016

Intresset för intranättjänsten Spintr ökar kraftigt och flertalet företag har startat sina intranät på Spintrs webb under hösten. För att möta marknaden och efterfrågan har Spintr blivit Silversponsorer till Sveriges största intranätevent Smarta Intranät som går av stapeln den 12 april 2016 på Bygget konferens i Stockholm.

Spintr kommer finnas på plats tilllsammans med flertalet kunder för att berätta mer om intranättjänsten. En av Spintrs större kunder kommer berätta mer om sitt projekt och varför man valde att starta intranätet på webben framför de populära utvecklingsplattformarna.

- Mallpaket har den senaste tiden varit ett populärt sätt att minska det tekniska projektet. Med Spintr ritar vi om kartan ytterligare för hur enkelt det ska vara med teknik genom att låta kunderna själva starta sitt intranät på webben utan dyra konsulter säger Johan Nilsson, marknadschef på Spintr.

Spintr erbjuder kunder och kontakter erbjuds 1000kr rabatt på bokningsavgiften. Kontakta johan@spintr.me för att erhålla din rabatt.

För mer info om Spintrs deltagande vänligen kontakta:

Daniel Hagenfeldt, grundare och VD
mobil: 0704 -941 000
daniel@spintr.me

Spintr AB är ett svenskt företag som utvecklar och erbjuder digitala samarbetstjänster som ersätter traditionella intranät. Teamet bakom Spintr baseras på organisationen som tidigare hette Onesys, pionjärer inom sociala webbplatser som vunnit flera priser. Grundarnas mål och vision är att Spintr alltid ska vara smartare, mer genomtänkt och mer inspirerande arbeta i än marknadens andra intranättjänster. Spintrs huvudkontor och utvecklingscenter finns i Örebro.

www.spintr.me

Johan Nilsson, Marknadschef på Spintr