• Spivi AB/

Bobby's Schiedam Premium Gin med indonesisk kryddning finns nu i Systembolagets beställningssortiment

"Vi är stolta över att tillkännage att Bobby's Schiedam Premium Gin, en exklusiv gin med unik indonesisk kryddning, nu finns tillgänglig i Systembolagets beställningssortiment. Denna premiumgin erbjuder en rik och komplex smakupplevelse, perfekt för både gin-entusiaster och nyfikna nybörjare, säger Linda Oskarsson, Spivi AB."

En Unik Smakupplevelse

Bobby's Schiedam Premium Gin kombinerar de finaste botaniska ingredienserna från Indonesien och Holland, vilket resulterar i en smakprofil som är både exotisk och harmonisk. Med noter av enbär, citrongräs, kryddnejlika och peppar erbjuder denna gin en perfekt balans mellan fräschör och kryddighet, vilket gör den idealisk för en mängd olika cocktails.

Hantverk och Tradition

Destillerad i den historiska staden Schiedam, känd för sin långa tradition av ginproduktion, i små batcher för att säkerställa högsta möjliga kvalitet. Användningen av traditionella kopparpannor och noggrant utvalda örter och kryddor garanterar en autentisk och sofistikerad smakupplevelse.

För alla Tillfällen

Bobby's Schiedam Premium Gin är mångsidig och kan avnjutas ren, över is eller som bas i en klassisk eller innovativ cocktail. Oavsett hur du väljer att njuta av den, lovar denna gin att höja varje dryckesupplevelse till nya höjder.

Spivi AB är en del av Spivi Scandinavia och är en ledande distributör i alkoholbranschen. Gruppen är med dotterbolagen Spivi, IVY Nordic och Carl Wine verksam med dotterbolag i hela Norden. Spivi importerar bland annat produkterna Små Sure, Aviation Gin, Kingsbarns Single Malt, Westward Whiskey, Rickhouse Bourbon, Madre Mezcal, Råstoff och THY eko pilsner.