Spivi Lanserar norska succén Skinny Bitch Hard Lemonade!

Report this content

Spivi är stolta över att meddela att de lanserar sin Skinny Bitch Hard Lemonade i Sverige. Produkten kommer att finnas tillgänglig i Systembolagets beställningssortiment den 11e mars, vilket ger svenska konsumenter möjlighet att njuta av den revolutionerande lågkaloridrycken. Efter framgångarna i Norge är Skinny Bitch redo att erövra den svenska marknaden och fortsätta att erbjuda ett hälsosamt och smakfullt alternativ inom den alkoholhaltiga dryckesindustrin. VD Aleksander Berge är entusiastisk över att ta Skinny Bitch till Sverige och är övertygad om att produkten kommer att vara lika populär som den har varit i grannlandet Norge.

Skinny Bitch satsar på att växa internationellt och revolutionera den alkoholhaltiga dryckesindustrin. Efter en imponerande framgång på hemmaplan i Norge, där försäljningen ökat med 110% och intäkterna med 300% under senaste året, är företaget redo att erövra globala marknader.

Med endast 57 kalorier per burk och en unik blandning av hälsofördelar - inget socker, inga kolhydrater, vegansk, glutenfri - lockar Skinny Bitch en växande grupp hälsomedvetna konsumenter. Denna imponerande produktprofil positionerar Skinny Bitch som ledare i en bransch där efterfrågan på hälsosammare alternativ växer.

Om Skinny Bitch: Skinny Bitch, grundat 2021, har snabbt blivit en ledare inom den alkoholhaltiga dryckessektorn i Norge. Deras flaggskeppsprodukt, Skinny Bitch Premium Hard Lemonade är känd för sitt låga kaloriinnehåll och fantastiska smak. Produkten lanseras i Sverige 11 mars och kommer att finnas tillgänglig i beställningssortimentet.

Skinny Bitch

Volym: 250 ml

Alkoholhalt 4%

Pris: 20.90 exklusive pant

Spivi AB är en del av Spivi Scandinavia och är en ledande distributör i alkoholbranschen. Gruppen är med dotterbolagen Spivi, IVY Nordic och Carl Wine verksam med dotterbolag i hela Norden. Spivi importerar bland annat produkterna Små Sure, Aviation Gin, Kingsbarns Single Malt, Delirium, Rickhouse Bourbon, Madre Mezcal och Råstoff.

Taggar: