Split genomför Audi quattro test drive under VM i Åre

Report this content

Split Kommunikation har åter fått uppdraget av Audi Sverige att genomföra Audi quattro test drive i Åre. Eventet genomförs under VM-veckorna 3-18 februari med testkörning på Åresjön samt offroadkörning.

Aktiviteten i Åre ger Audi ytterligare möjligheter att nå sina viktiga målgrupper under en avspänd atmosfär i riktig vintermiljö. Testkörningarna med Audi quattro-bilar på Åresjön och offroadkörningarna i ett sandtag med Audi Q7 sker under professionell ledning av instruktörer från Audi AG.

– Vi kommer att ge Audi en förstklassig exponering, som stödjer försäljningen av hela modellprogrammet samtidigt som vi profilerar och stärker varumärket Audi hos de viktiga målgrupperna, säger Johan Thomasson på Split Kommunikation.

– Split Kommunikation genomför för vår räkning Audi quattro test drive i Åre för fjärde året i rad. Med erfarenhet från tidigare aktiviteter gick uppdraget åter till Split som ger oss det professionella stöd som behövs vid den här typen av krävande events. Split finns också hela tiden på plats i Åre med sina projektledare för att lösa eventuella utmaningar direkt, säger Niklas Henning, sponsor och event ansvarig på Audi Sverige.