Orolig över att batteriet tar slut på Södermalm?

Report this content

Om du är utanför hemmet under en längre tid så har du nog insett att din smartphone blir din digitala assistent -  tills batteriet tar slut. Med ChargeBox slipper du oroa dig för att du måste köpa laddare, hitta ett utag och stå och vaka över telefonen.

Skrapan på Södermalm som ägs av Vasakronan ser kundnyttan med ChargeBox och tecknar ett 3 års kontrakt med Mobilgaraget.
- Mobilen är en stor del av vår vardag, alla känner igen sig när batteriet tar slut. Vi har nu bestämt oss att erbjuda säker och gratis batteriladdning för mobilen för våra besökare. Vi har redan fått en positiv respons från våra besökare och nu kommer det bli en permanent lösning här hos oss i 3 år framöver säger Centrumledaren Marita Floman på Skrapan som ägs av Vasakronan.
- Otroligt spännande att ett så central köpcentrum tar en ledande roll när det gäller servicetjänster för sina besökare. Vi märker en ökning av laddningen varje vecka och ser verkligen fram emot att arbete vidare med våra tjänster för Vasakronan säger Roger Tofft, vd på Mobilgaraget.

För mer information, kontakta:

Roger Tofft, VD Mobilgaraget
press@mobilgaraget.se

Om Mobilgaraget
Mobilgaraget är ett svenskt företag som hittat en nisch i laddningsstationer för mobiltelefoner, surfplattor m.m. Företaget marknadsför och säljer laddningsstationer till offentliga miljöer. En av produkterna är den prisbelönta produkten ChargeBox. För mer information, besök www.mobilgaraget.se

Taggar:

Citat

Mobilen är idag en stor del av vår vardag och vi alla känner igen oss när batteriet börjat ta slut. Vi har nu bestämt oss att erbjuda säker och gratis batteriladdning för mobilen för våra besökare. Vi har redan fått en positiv respons från våra besökare och nu kommer det bli en permanent lösning här hos oss i 3 år framöver.
Centrumledaren Marita Floman på Skrapan som ägs av Vasakronan
- Otroligt spännade att ett av Sveriges mindre köpcentrum tar en ledande roll när det gäller servicetjänster för sina besökare. Vi märker en ökning av laddningen varje vecka och ser verkligen fram emot att arbete vidare med våra tjänster för Vasakronan.
Roger Tofft, vd på Mobilgaraget