Vi har slagit ihop Mobilgaraget med Splitsign Media.

Report this content

Det känns spännande och stort på samma gång att verksamheternas olika varumärken nu fått en gemensam plattform att stå på säger Roger Tofft, VD på det nya bolaget Splitsign.

Idag är en bra dag att visa vårt nya jag. Vi har mycket att visa men vi vill inleda med att berätta att vi slagit ihop ChargeBox Sverige, Mobilgaraget, Splitsign Media och alla gemensamma produkter och skapat ett enhetligt bolag med en tydligare kommunikation. Vi heter nu Splitsign.

Medan Sverige haft semester har vi arbetat stenhårt för att få klart den gemensamma plattformen för varumärkena och vi kan stolt säga att vi nu är klara. Vi tycker vi hittat rätt i kommunikationen, tydligheten och det grafiska bildspråket där vår nya kommunikativa byrå och partner vart till stor hjälp.Med utgångspunkt från det vill vi därför presentera vårt nya produktlinje.
Idag lanserar vi inte bara vårt nya varumärke och bolag utan även ny webben och e-katalog tillsammans med med ett tydligare språk genom multipla plattformar.

Besök nya www.splitsign.com och vår nya e-katalog för mer information.

Splitsign AB

Gustavlundsvägen 143

167 51 Bromma, Sweden

Office: 46 -(0)8 276 276
Email: hello@splitsign.com
Site: www.splitsign.com

Vad är storyn om oss?

Splitsign är ett väl ackrediterat medieföretag med en vision att bidra till avancerade lösningar i vårt dagliga liv. Med vår kompetens, sätter vi kunden i fokus och lovar roliga produkter med hög säkerhet och en okomplicerad teknik för att underlätta det dagliga arbetet i en ofta ansträngd samhälle.

Taggar:

Verksamheternas olika varumärken nu fått en gemensam plattform

Citat

Det känns spännande och stort på samma gång att verksamheternas olika varumärken nu fått en gemensam plattform att stå på.
Roger Tofft