Ny styrelse i Sponsrings & Eventföreningen

I samband med gårdagens årsmöte i Sponsrings & Eventföreningen valdes fyra nya, tunga representanter från sponsrings- och evenemangsindustrin in i föreningens styrelse.

Ninna Engberg (VD Stockholm Globe Arenas), Jan Larsson (marknadschef Svenska fotbollförbundet), Josefin Lundmark (marknadsdirektör TeliaSonera) och Jan Casserlöv (VD Jung von Matt) valdes alla in i styrelsen på två år.

- Jag jobbar dagligen med sponsrings- och evenemangsfrågor och ser verkligen fram emot styrelseuppdraget. Det innebär en möjlighet att få vara med och utveckla branschen, säger Ninna Engberg, VD på Stockholm Globe Arenas.

De fyra nyvalda medlemmarna får sällskap av sittande/omvalda medlemmarna Patrick Walldén (PS Communication, ordf), Håkan Rossberg (TV4), Niklas Birgetz (Skandia), Amanda Koutra (Carat), Stina Liljekvist (E.ON) och Leif Nilsson (Dunross).

Maria Guggenberger, VD Sponsrings & Eventföreningen
070-771 01 67, maria.guggenberger@sefs.se