Första dag för handel med Tingsvalvet Fastighets AB:s aktie / Listing of shares in Tingsvalvet Fastighets AB

(for English version see below)

Från och med den 15 juli 2019 upptas Tingsvalvet Fastighets AB:s stamaktie till handel vid Spotlight Stock Market.

Handelsinformation stamaktie:

Första handelsdag: 15 juli 2019

Namn på finansiellt instrument: Tingsvalvet

Kortnamn: TINGS

ISIN stamaktie: SE0012621811

FISIN: TINGSVALV/SH

CFI: ESVUFR

Likviditetsgarant: Sedermera Fondkommission

För mer information gällande Tingsvalvet Fastighets AB stamaktie vänligen se bolagets pressmeddelande från den 8 juli 2019, ”Första dag för handel med stamaktie i Tingsvalvet Fastighets AB (publ) är den 15 juli 2019”.

Spotlight Stock Market
E-post:
info@spotlightstockmarket.com

Spotlight Stock market är handelsplats som vill göra det enklare och tryggare och synligare för tillväxtbolag att bli och vara noterade. Samtidigt erbjuder företaget investerare möjligheten att bli delägare i tillväxtbolag på ett enklare och tryggare sätt. Hos Spotlight Stock Market finns fler än 170 noterade tillväxtbolag från olika branscher. Spotlight Stock Market grundades 1997, har 20 anställda och huvudkontor i Stockholm. Läs mer på www.spotlightstockmarket.com

Listing of shares in Tingsvalvet Fastighets AB

With effect from July 15, 2019, the ordinary shares in Tingsvalvet Fastighets AB will be traded at Spotlight Stock Market.

Trading information

First day of trading: 15 juli 2019

Instrument: Tingsvalvet

Short name: TINGS

ISIN ordinary share: SE0012621811

FISIN: TINGSVALV/SH

CFI: ESVUFR

Liquidity provider: Sedermera Fondkommission

For more information about the share of Tingsvalvet Fastighets AB please see the press release from the company from July 8, 2019, ” Första dag för handel med stamaktie i Tingsvalvet Fastighets AB (publ) är den 15 juli 2019”.

Spotlight Stock Market
+ 46 8-511 68 000
info@spotlightstockmarket.com

About Spotlight