Spotlight: Streamify AB avnoteras från Spotlight Stock Market/ Streamify AB is delisted from Spotlight Stock Market

(for English version, please see below)

Streamify AB (”Bolaget”) har ingett en egen ansökan om konkurs hos Östersunds tingsrätt vilket har godkänts. Bolaget har den 25 juli 2024 meddelat genom pressmeddelandet ”Östersunds Tingsrätt godkänner konkursansökan för Streamify”. Med anledning av det har Spotlight Stock Market beslutat att avnotera Streamify ABs aktier (STREAM) efter marknadens stängning imorgon den 26 juli, 2024.

Streamify ABs aktie är handelsstoppad sedan den 24 juli, 2024. Handeln kommer inte återupptas.

Streamify AB is delisted from Spotlight Stock Market

Streamify AB (”Company”) has filed for bankruptcy at Östersunds tingsrätt which has been approved, please see the press release ”Östersunds Tingsrätt godkänner konkursansökan för Streamify”. Due to this, Spotlight Stock Market has decided to delist Streamify ABs share (STREAM) tomorrow July 26, 2024, after the market close.

The trading in Streamify ABs share has been halted since July 24, 2024. The trading will not be resumed.

Spotlight Stock Market
+ 46 8-511 68 000
E-mail: backoffice@spotlightstockmarket.com

About Spotlight