Spotlight lanserar nytt segment - Next

Spotlight är stolta att presentera Next – ett segment för bolag som är redo för nästa steg. Den 31 oktober välkomnar vi sju bolag!

Bolag som har godkänts redan från start och lever upp till kraven som ställs inom segmentet är Angler Gaming, Infracom Group, EQL Pharma, IDL Biotech, Eurocon Consulting, SyntheticMR och Plejd Solutions.

Visionen är att skapa en plats för bolag som är redo att ta nästa steg i sin tillväxtresa. Next kommer att bli en plats där bolagen följer högre krav med förhoppningen att attrahera en annan investerarbas. Det kommer också att vara en plats där de får mer exponering i relation till synlighet och handel.

”Spotlight Next är något som många av våra intressenter har uttryckt intresse för i flera år. Next har skapats med en vision om att driva en miljö med en högre institutionell närvaro. Vi tror också att Spotlights erbjudande blir mycket starkare och attraktivare för såväl våra noterade bolag som potentiella bolag,” säger Emelie Jarnesten, Head of Business Operations på Spotlight

Läs mer om Next här.

Jenny Sondal, CMO Spotlight
js@spotlightstockmarket.com

Spotlight
+46 8-511 68 000
info@spotlightstockmarket.com

Spotlight är marknadsplatsen där investerare och tillväxtbolag möts. Hos oss är det enklare och tryggare för bolagen att vara noterade. Vi erbjuder en helhetslösning som ökar synligheten för våra bolag genom unika mediesamarbeten. Investerare får genom Spotlight möjlighet att bli delägare i över 170 tillväxtbolag i olika branscher från flera länder.