Spotlight välkomnar ODI Pharma

Varmt välkomna till er första dag som noterat bolag!

ODI Pharma är en tillverkare och leverantör av medicinska cannabisprodukter. Verksamheten drivs via dotterbolag och partners där försäljningen går via grossistdistributörer samt apotek. Produkterna används för behandling av exempelvis multipel skleros, kronisk smärta samt vid kemoterapi. Verksamhet återfinns inom den europeiska marknaden, med huvudkontoret i Stockholm.

“Vi är glada över att välkomna ODI Pharma till Spotlight och ser fram emot att vara en dedikerad partner på deras tillväxtresa” sager Peter Gönczi, VD Spotlight.

Jenny Sondal, CMO Spotlight

+46 70 7749303, js@spotlightstockmarket.com

Spotlight är marknadsplatsen där investerare och tillväxtbolag möts. Hos oss är det enklare och tryggare för bolagen att vara noterade. Vi erbjuder en helhetslösning som ökar synligheten för våra bolag genom unika mediesamarbeten. Investerare får genom Spotlight möjlighet att bli delägare i över 170 tillväxtbolag i olika branscher från flera länder, däribland bolag som Bahnhof, Freetrailer och Synthetic MR.