SQS utser ny Verkställande Direktör

Report this content

SQS utser ny Verkställande Direktör Johan Wiklund, idag chef för affärsområdet Smältverk inom Boliden- koncernen, har idag utsetts till ny verkställande direktör i SQS Security Qube System AB med tillträde under våren 2002. Nuvarande verkställande direktör Anders Eklund har utsetts till vice ordförande i SQS's styrelse. Anders kommer även fortsättningsvis att medverka i företagets marknadsföringarbete med tonvikt på den inter- nationella expansionen. Skellefteå 18 december 2001 Ulf Höglund Ordförande För ytterligare information kontakta; Ulf Höglund, Ordförande 070-5442060 Anders Eklund, nuvarande VD 070-6209505 Kjell Lindskog, Vice VD 0910-714110, 070-5822825 SQS Security Qube System AB utvecklar, producerar och marknadsför system för säker tranport och förvaring av pengar, vapen och andra värdeföremål. Vår vision är att brott inte skall belönas. SQS sysselsätter idag ett 70-tal personer i Skellefteå, Stockholm, Oslo, London och Bryssel. Bolagets produkter vänder sig till en global marknad och våra huvudsakliga kunder är banker, värdetransportbolag, butikskedjor, Posten och FMV. Företaget har under de senaste åren uppvisat en mycket stark utveckling. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/18/20011218BIT00430/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/18/20011218BIT00430/bit0002.pdf