Stadium visar sitt nya badmode under vattnet!

Report this content

Pressrelease 2001-05-04 Stadium visar sitt nya badmode under vattnet! Årets badmode på Stadium speglar ett aktivt liv. Här handlar det inte om att vara brun, snygg, smal, glamorös eller sexig. Snarare tuff, fräsch, modig, sund och aktiv. Badsortimentet innehåller dambadkläder, herrshorts, sportsandaler, slip in och canvasskor. Här finns också accessoarer som solglasögon och väskor. De dominerande badfärgerna är olika lila toner, rosa och turkos med mönster i blommigt och randigt. Det finns också stora kombinationsmöjligheter med olika över- och underdelar för dam. - Vi vänder oss till dem som inte kan eller vill ligga still i solstolen, som gillar att röra sig på stranden eller ha kul i vattnet, berättar Jessica Pettersson, Stadiums projektledare. Kampanjen inleds med utomhusreklam den 7 maj och pågår sedan under hela sommaren i butik, på www.stadium.se och i dagspress. Målgruppen är killar och tjejer i mental ålder mellan 15 och 45 år. Bild finns att hämta på www.stadium.se/Företaget/pressmeddelanden För mer information kontakta: Sussi Calås-Jonsson, Stadium AB, 011-24 61 03 eller 0709-53 47 60. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/05/04/20010504BIT01220/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/05/04/20010504BIT01220/bit0002.pdf http://www.bit.se/bitonline/2001/05/04/20010504BIT01220/bit0002.jpg Bild