Nya förbättrade villkor för Stadshypotek Bank VISA betalkort

Nya förbättrade villkor för Stadshypotek Bank VISA betalkort Stadshypotek Bank erbjuder sedan tidigare ett VISA betalkort. Fr o m april förbättras villkoren för detta kort Borttag av småavgifter - Faktureringsavgiften tas bort. - Alla avgifter för kontantuttag tas bort. Avgiftsfriheten gäller både i uttagsautomater och på bank/postkontor, såväl i Sverige som utomlands. Återbäring på alla kortköp Kunderna får också återbäring på alla köp de gör med kortet. För 10 kronor i kortköp får kunden 1 poäng och varje 2.500 poäng ger 50 kronor i återbäring. Återbäringen sätts in i Aktiefond Index. Förbättrad service via Internet Via InternetService i Stadshypotek Bank kan kunderna bl a dagligen se sina kortköp och den intjänade återbäringen . Stadshypotek Bank VISA betalkort är ett rent betalkort vilket innebär att kunderna får upp till 55 dagars räntefrihet på alla köp de gör med kortet. Kunden får i mitten av varje månad en faktura på de köp som gjorts. Beloppet dras sedan från kundens konto i Stadshypotek Bank i slutet på månaden. Stadshypotek Bank VISA betalkort kostar endast 29 kronor per månad. Stadshypotek Bank är en av Sveriges ledande Internet- och telebanker med ca 300 000 kunder och 19 mdr i hanterade kundmedel. Personlig Service 020-77 88 99, vardagar mellan 8.00 och 22.00 TeleService 020-75 00 31, alla dagar mellan 6.00 och 24.00 InternetService: www.stadshypotekbank.se, alla dagar mellan 6.00 och 24.00 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/13/20000413BIT01360/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/13/20000413BIT01360/bit0002.pdf